Subject: FW: Palun registreeri Herkki ja Peeter
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Thu, 11 Jul 2024 09:42:31 +0300

From: Lauri Lokko <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, July 1, 2024 3:20 PM
To: Tuuli Tsahkna <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Lõuna-Eesti aiasaaduste väärindamiskeskuse põhiprojekti
koostamine

Tere

Oleme alustamas Obinitsas paikneva aiasaaduste väärindamiskeskuse
põhiprojekti koostamist. Soovime tehnilisi tingimusi põhiprojekti
koostamiseks. Tänase seisuga eelprojektist erinevalt mingeid muudatusi
teada ei ole.

Eelprojekti tegemisel rääkisime läbi, et kõik Transpordiameti tsooni jääv
tuleb põhiprojektina teha. Maantee alt tuleb teha ka paar läbiviiku
sundpuurimise teel.

Eelprojekti materjalid on leitavad järgmiselt lingilt:

<https://ibun-my.sharepoint.com/:f:/g/personal/lauri_ibun_onmicrosoft_com/
EhU-PU-oCnpCkwmfuhVhfEYByxEn8yC2qeSGSvPCYaq6fA?e=f6Apqb>  2024.07.01
Kooskõlastajatele

Tervitades

Lauri Lokko

 <mailto:[email-masked]> [email-masked] | 58161452

 <http://www.ibun.ee/> Inseneribüroo Urmas Nugin OÜ